Ügyfélszolgálat és Szerviz

 

Ügyfélszolgálat és szerviz



Elérhetőség:

Nyitvatartás:

Cím:       1116 Budapest, Fehérvári út 98.

Telefon: (06-1) 206-1480            
            
Ingyenes Zöldszám: (06-80) 27-77-77


Fax:      (06-1) 206-1481

E-mail:  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hétfő - csütörtök: 7.30 - 16.30


Péntek: 7.30 - 14.00


Szervizünkbe személyesen és postai úton is eljuttathatja készülékét. A személyesen leadott készülékek javítási ideje maximum 2 óra.

Postai úton beküldött készülék esetén kérjük, a csomagban egyértelműen tüntessék fel a készülékkel kapcsolatos problémát, valamint a tulajdonos nevét, címét és telefonszámát, ahova a készüléket a beérkezéstől számított 24 órán belül GLS futárszolgálattal visszaküldjük.

Kérjük, hogy a készülék mérési pontosságával kapcsolatos panasz esetén az alkalmazott, de még használatlan reagens csíkokat - legjobb, ha az egész dobozt - is elhozza magával.

A szervizbe beérkező készülékek mindegyikét megtisztítjuk és a jelzett hiba kijavításán túl, teljeskörűen átvizsgáljuk.

A szervizben minden általunk korábban forgalmazott és még forgalomban levő termék javítását elvégezzük.

Munkatársaink készséggel segítenek a készülékek használatával kapcsolatos kérdésekben.
A szervizben egyúttal megvásárolhatják a szükséges termékeket és azok tartozékait is.

Nyitvatartási időn kívül, a 77 Elektronika portáján adható le a készülék javításra, amely másnap (legközelebbi munkanap) 10 órától javítva átvehető a szervizben.

Szükség esetén a javítás idejére cserekészüléket biztosítunk.



Online vitarendezési platform


Az Európai Bizottság az 524/2013/EU Rendelet által létrehozott online vitarendezési platformját a következő linken érheti el:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/